Söndag

Okej, detta är ett rätt onödigt inlägg, men skit samma ;D
Imorgon är det skola och måndag. Jag hatar måndagar. Fast min klass har bara en lektion, datakunskap! :'D Så efter lektionen ska jag ta första bästa spårvagnen hem och kolla posten, hahah ;D Sedan på kvällen ska bandet repa :) Hoppas det går bättre än förra veckan.. Fast de tvivlar jag på (a)

Just nu vill jag ha lov, jag vill ha konserten med Marilyn Manson, jag vill bara ligga och slappa med musik.
Jag längtar till nästa helg. :)

Btw, idag är det 40 dagar kvar till konserten! Woho :D

Godnatt! :DD

/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, hoppas det går bättre imorrn 8''D

2009-09-27 @ 23:08:31
Postat av: BEKKi

BREEEEV _

2009-09-28 @ 09:36:04
Postat av: Jessika

Datorkunskap med min lärare Stig är jättekul, han är så himla konstig xD

"Det är svårt att säga stopp när man börjat äta plopp" som han brukade säga när han var mindre x)

2009-10-01 @ 19:39:16
URL: http://xjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0