Running up that hill

Hej!
Sandra här, tänkte skriva lite om min dag 8)
Och lägga ut skolfotona.. :'''D
(men det funkar inte :@:@ nåja, ni får stå ut utan skolfotot)
Men iallafall, min dag var bra ;D
Det var kuuliigt.
Vi hade datakunskap (grejjade med word och fick damp :p och såklart grejjade på bdb och facebook, höhö) och så hade vi medieproduktion (hade graf med Ragnhild, det var dampigt och jag spydde på illustrator :D).
Vi hade typ två timmars bambarast så vi satt i källaren och grejjade med datorerna ;D
Sara stod på andra sidan en ytterdörr och vinkade på mig att jag skulle komma och öppna dörren, så jag gjorde det och hon skrek till sina kompisar typ " SKYNDA!!!" och sen började det tjuta som faaaaaaaan ;'''o
Och jag typ "OMG VAD HAR JAG GJORT NU?!?!" x'''D
Hahahahhahaha :D
Men det var en bra dag :)
Efter skolan stod vi på spårvagnshållplatsen med några från min klass och alla typ frågade mig och Jejje "Är ni släkt? Syskon? Kusiner??" x'''D
Alla typ "Ni är aaaslika!" :o xD
Hahahaha :D
Nu ska Jejje få skriva lite 8) höhöhöhö.
Hejjs!
Btw så hade jag på mig...
svartvita zebrabyxor
svart munkis med zebra och turkost
turkos t-shirt med en dregglande haj på <3
älskar kläderna jag hade idag :''D


(funkar fortfarande inte att ladda upp bilderna, uuuuhh)


Heeej! (för det har ju inte Sandra redan sagt, haha ;D )
Jennifer här.
Jag hade inte tänkt skriva lika mycket som Sandra, men (a)
Alla har typ fått sina skolfoton utan jag :'o  Fast jag har sett klassfotot. jag ser ut som..eh. nåt konstigt. xD


Idag hade jag på mig:
- Svarta trasiga jeans från Gina Tricot
- Leopard strumpbyxor från Shock
- Boots, mammas från 80-talet
- Hard rock tröja, köpt på Hard rock i Thailand
- Svart munkjacka med robotskelett från Shock ;'D
- Skinnjacka


Idag var en roliga dag 8D
Ni måste gå in på www.klockren.nu om ni har världens dåligaste humor (som mig o Elin, hahaha :D )
BÄST! :'D
Just nu sitter jag och Sassa i hennes rum och dricker Power King och lyssnar på Marilyn Manson.  Hihih :D:D


Dagens fetaste plus är att jag och Rebecka är med i OKEJ! ihihihih :D:D:D
Hejjdååååååooh ;D

Kommentarer
Postat av: B3KKi

JA, FÖR ATT DET ÄR VI<3

och kelii, izzy och rock är fiiinast.

2009-09-29 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0