Repningen!

Hej :D:D
Sandra här!
Här kommer lite text om repningen, kopierad rakt ifrån bdb (därav alla atos-spammsaker, höhöh) ;D
heeej 8)
eftersom jag inte har nån bättre bild nu, så får ni stå ut med den här, hihi.

idag var jag hemma från skolan ;D jag blev tvingad att följa med och repa, så det gjorde jag x)
det var så STÖÖÖRT AAAAASFEEEEEEEEEEEEEDTT KUUL x''''D
haha, herregud!

repningen har blivit nån sorts dagisverksamhet <3
vi tog kort med Saras mac och det var aaskul x&apos;&apos;&apos;D
(LÄGG UPP PÅ BDB NUUUNUNUNUNNU)
vi pratade och skrattade och jag spelade trummor :p
(och snokade i saras mobil, hihihi)

sen när vi var klara och väntade på Jespers mamma fick Jejje för sej att bära mej x&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;D
HÄR KOMMER DET ROLIGASTE. 8)

Jejje bar upp mej och så kom C så då skulle hon släppa mej men då typ funkade inte mina ben x&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;&apos;D
så jag höll på att ramla och det gick typ inte att stå upp.
så jag tänkte typ "OH NO INTE MINA NYA ZEBRABYXOR FAAAAAN"
och det tänkte Jejje också typ (hahaha, av anledningen att jag har cepat grovt på henne förr när hon har typ.. målat på mina kläder och sånt :p), så hon typ höll uppe mej och räddade mej från att inte ramla, så byxorna klarade sej <3
TACK.

herrejävlar vad jag skrattade!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

och jag har ingen röst kvar nästan ;D hahaha.
asbäst 8)


det var askul <3

//Sandra (eller Sassa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0