Månadsmarknad

Hej! Jennifer här. Just nu sitter jag hemma hos Sandra och lyssnar på Guns n roses :'D

Efter skolan mötte jag och Sassa upp min mamma vid torget. Det är marknad varje sista onsdag i månaden. Efter att mamma köpt sjalar från Thailand så gick vi till tältet där dom har bandtröjor (och ointressanta tröjor med örnar på. 8D ) De första jag såg var en munkjacka med Mötley Crüe på :D:D Sedan kollar vi vidare och ser en tröja som det står Marilyn Manson på på ryggen. Hahah, så tar vi ut den och så är det en bild när Manson sitter på toa x''D Hahaha, så den ville vi inte köpa (a) Men så hittade vi en annan med massa små bilder på. Så vi köpte varsin sån + att jag köpte munkjackan med Mötley.

Så nu ska jag lada upp bilderna och fortsätta lyssna på musik medans Sassa kollar på Top Model på youtube ;D


Mötley Crüe tröja framsida

Mötley Crüe tröja baksida

Marilyn Manson tröja. Ser likadan ut fram som bak :)


Sedan så bjuder jag på en bild med Sassa på :D Hon ville inte vara med på bild.. >< Det är alltid något jag glömmer hemma när jag ska hem till henne, så varje gång säger jag typ;
- Du måste följa med mig hem, jag glömde ....! Höhöh, de tycker nog hon inte e så kul 8'D

Sassa (a)

Bajbaj! :D

Kommentarer
Postat av: Jessika

haha, du borde ha köpte den med toan också x'D<3

2009-10-01 @ 19:43:33
URL: http://xjessies.blogg.se/
Postat av: B3KKi

HAHAH, den bilden med mötley-påbaksidan, eller ja. den ser läskig ut xD typ mördare eller nåt.

2009-10-05 @ 17:53:23
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0