I wan't to kill you like they do in the movies

Hejhopp!
Jennifer här, (Jejje, Jexx. Kalla mig något av det, dom flesta känner igen mig som Jejje) Rolig rubrik va?

Dagen idag har inte varit speciellt händelserik. Jag hade en lektion, den blev försenad, sedan fick vi sluta tidigare. Toppen! :'D Och jag orkade inte ens gå till bamba (matsalen) för att kolla vad det var för mat. Maten är alltid äcklig ändå ;P Är det bara våran skola som har äcklig mat varenda dag?
Dagens minus är dock att ett brev jag väntar på inte kommit än. Och att jag inte har några pengar kvar på studiebidraget. (Ja, jag har inte ens fått det än, och det är redan slut.) De är ju fantastiskt!


Idag kl. 20.00 ska vi åka och repa. Jag känner inte alls för att gå ut mer idag. Men jag är tvingad, hahaha ;D
Dagens outfit är väldigt färglös ;D Bild saknas (:

- Svarta cheap monday byxor - weekday
- Treradigt nitskärp - Shock
- rosasvart randig tröja med döskalle tryck - Glömt vart jag köpt den ;D 100 år sedan..
- Spindelnätsmunkjacka - Festival
- Roligt färgglada converse från USA


Idag bjuder jag på en bild från Thailand som jag och Sandra åkte till i Mars. (inte själva dock x'D )
Bilden är från Koh Chang. Någon dag ska jag tillbaka dit! <3 Bilden är tagen från våran beachfront villa. Bästa stället att bo på! :D
Thailand 09


Nu ska jag ta något att äta och fråga Sandra ifall jag får komma bort till henne snart.

Bye! :*


Kommentarer
Postat av: Sandra

thailand <3 hahaha.

det där om studiebidraget var kul 8''')

2009-09-28 @ 16:31:19
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0