Glitterzebrorna!

Hej!
Vi som har skapat den här bloggen heter Jennifer och Sandra och kommer från Göteborg ;D
(det är Sandra som skriver nu).
Vi hade bara tänkt att presentera oss kort och posta bilder på oss nu... :)
Om mig (Sandra):
Jag är sexton år och går i ettan (medieprogrammet) på Munkebäcksgymnasiet. Jag gillar musik, att fota, att skriva, att gå på konsert och att ha kul 8D
Jag har väldigt många fobier, och jag har gigantiska humörsvängningar hela tiden :'D
Jag tycker om att vara flummig, glad och att göra askul saker.
Jag älskar Pommes, plingplongig musik, smileys, stjärnor och mina kompisar :*
Mina favoritband (och artister) just nu är Marilyn Manson, Kent, The Ark, An Café m.fl :D
Jag har typ 20 favoritband, höhö.
Jag tycker om att klä mig roligt, speciellt i zebramönster och leopardmönster.
Mina favoritfärger är blått, turkost, rosa, svart och vitt!
:D:D
Jag spelar gitarr i Pleasure not pain tsm med Jejje och några andra :D:D



Om mig (Jennifer)
Jag är 16 år och kallas för Jejje ;D Jag går också media på Munkebäcksgymnasiet, men dock inte i samma klass som Sandra.
Mina intressen är musik, vara med mina kompisar, och gå på asbra konserter! :'D Mina favorit band/artister just nu är Mötley crüe, Marilyn Manson, The Ark, Crashdïet, The donies, Alesana, Escape the fate och massa fler. Upptäckte föresten 3 nya band idag, Vains of Jenna, Babylon Bombs & Panzer Princess :')
Jag älskar att handla (när jag har pengar), skratta/vara flummig, spela med vårt band (Pleasure not pain, jag spelar bas :*) och mina kompisar! :D
Jag gillar att klä mig olika, ena dagen har jag bara svarta kläder medans jag nästa dag känner för att ha mina boots och trasiga jeans. Fast bootsen gör ont. ;/ Men iaf, jag älskar leopard mönstrat och att färga håret i olika färger, snart ska slingan bli röd, yay :''D
Mina favorit färger är svart, blå, rosa och röd :D

Tyvärr så har jag ingen bättre bild en denna, men den får duga så länge ;D


hejsvejs!! :D:D


Kommentarer
Postat av: BEKKi SiXX

hiiiiiiiiihhhhh, heeeeeeeeeeejjjjjjjjjs :'D

2009-09-27 @ 19:05:32
Postat av: Sara

Hahaha fett fin design!

Kommer försöka läsa så ofta jag kommer ihåg ;)

2009-09-27 @ 19:14:41
Postat av: Jessika

Söta ni e<3

2009-09-27 @ 20:12:49
URL: http://xjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0