You've done this wrong, it's too far gone

Hejsan 8)
Sandra här.
Snart ska jag och mamma iväg till skolan på anhörigträff, vet inte om jag borde följa med, men jag gör det ändå ;D
De ska typ titta på skolan, prata om programmet och schemat osv.
Idag var en bra dag, köpte två frallor för 3 :- st på Burgårdens konditori 8''D asgoda!
Förlåt att jag inte har nåt vettigt att säga.
Titta på Dead silence, och lyssna på Marilyn Mansons skiva Mechanical Animals :D:D (dock inte samtidigt)
Dagens outfit är zebrabyxor, den nya Mansontröjan, Skelanimalsmunkisen, rosa rutiga skor, svart Emily-satängjacka och Åke (min döskalleväska med pins) :''D
//Sandra

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

najsig blogg :D headern var finfin :D

2009-10-01 @ 18:42:03
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0