- would you hold my hand if i saw you in heaven?

HEYY bloggen
Jag är hemma igen. Jag vet att ni har saknat mig, fast ni bara inte vågar erkänna det.
Men jag har spenderat helgen på en lägergård (spökhus?), medans andra har tagit kort på datorer och kollat på män som brottas på TV..? x)

Men det var rätt okej ändå.
Det roligaste var att se The Crestliners (Peter och Rasmus) spela, när fladdermusen flög upp från dopfunten, gudstjänsten och sånt.
Våran präst är sötast och bäst.
WE (hjärta) KARIN.

Jag har tagit mängder med kort, fast inte med min kamera.
Jag har tagit 17 bilder med min kamera och 17737373737373755 med alla andras :D

Och nu är det bevisat, jag kan inte sjunga.

/B3kkiiiii

"Alla tanter ler och alla gubbar leker med sitt skägg"

Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

brottning på tv (Y) :D

vi har saknat dej :'D

2009-10-11 @ 17:59:13
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0