Ny glitterzebra, typ.

Hejsan alla! :)
Jag är Rebecka & jag ska också börja skriva här, tänkte jag 8)
Bara för att så ska jag skriva lite om mig.

Okej. Jag heter Rebecka, är 14 år, går i 8:an.
Jag brukar kallas Bekki och backstabber.
Mina intressen är musik, att spela gitarr och bas, att vara med kompisar, gå på stan (inte i min stad, men i andra städer, haha), och jag älskar att gå på konserter och festivaler och sånt.
Jag lyssnar mest på Backyard Babies, Mötley Crüe, Crashdïet, Hardcore Superstar, The Donies, The Ark, Vains Of Jenna, Sixx:A.M, men även jättemånga andra band.
Jag älskar Backyard Babies.
Jag har rött hår och alltid bandtröjor och boots.
Ja, det är typ jag 8)
(fast jag är mer en skinnleopard än glitterzebra, huhu)


Ni får leva med alla dessa censureringar framför min mun, för jag tycker det är så otroligt jävla snyggt.

Kommentarer
Postat av: Jejje

yaay! :D:D

skinnleopard, höhö :D

2009-10-03 @ 19:23:12
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0