Nageltips och fanträff (y)

Hej :D
Sandra här.
Idag var en väldigt bra dag :'''D
Det var ASKUL. 8)
Först åkte jag till Jejje och snurrade runt som tusan när jag letade efter bussen xD
Sen åkte vi till stan och hämtade tågbiljetter.
Sen såg vi PERNILLA WAHLGREN ;o (okej då, Jejje såg först, jag såg typ ryggen på henne) :D:D
-
Sen så mötte vi dom andra och vi sa typ inget till dom först xD
Typ helt osociala (y)
Men det var kul ändå 8)
Vi gick till Brooklyn, Presstop, McD, Rockhouse osv.
-
Jag och Jejje prata B3KKI-språket, "och sånt". Höhöhöh.
:D:D
-
På spårvagnen hem så satt det en gubbe typ lite framför mej, jag trodde han var full.
Han typ pratade med sej själv :p
Sen när han skulle av ställde han sig vid dörren framför mej.
Jag typ tänkte "NEEEEJJJ PRATA INTE MED MEJ" och så började han prata med killen bakom mej.
Jag typ petade bort nagellack och vägrade kolla på honom.
Sen typ böjde han sig ner mot mej och så började han prata med mej.
Han: Måla på lite nytt nagellack så blir det fint.
Jag: Eehh, okej...
Han: Ta bort det med aceton först, och så tar du olja så att naglarna inte torkar ut.
Jag: Ahha, okej.
Han: Fast det är fel färg (mitt rosa som jag har nu) till ditt hår. Du ska ha champangefärgat.
Jag: Okej, visst.
Han: Det kan du köpa på typ Chilli, Åhléns och (något annat ställe).
Jag: Okej.
Han: Du vet sån här gulbrun.
Jag: Okej, visst.
Han: Alltså jag jobbar med sånt, det är därför jag säger det.
Jag: Jaha, okej....
-
x'''D
HAHAH. Typ jätteknasigt.
Hihi.
-
Nu ska jag typ.. nörda dator.
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA.

Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

HAHHAH xD

men de va kul 8D ja ska gå konstigt på konserten x) hahaa :D och vi såg HENNE :''o

2009-10-25 @ 00:06:41
URL: http://glitterzebra.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Tack :D

2009-10-25 @ 00:22:00
URL: http://millaismyname.blogg.
Postat av: b3kki

hahaha, bekkispråket och sånt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0