Mikrofoner, höhö

Hej, Sandra här! :D
Just nu har jag ljudlektion, fast vi gör ingenting. Har precis gjort ett läxförhör på pingpong, det var lätt 8)
Jag har på mig min nya Mansontröja idag <3<3 :D:D
Idag är det anhörigträff i skolan, ska följa med bara för.. ja, bara för skoj skull :p
Hahaha.
Bo sa precis att de som gjort läxförhöret ska gå ut, men det vill inte jag :D:D
Jag vet inte vad jag ska skriva, hahaha.
Lyssna på... Meds med Placebo :'''D
Den är brabrabra!
Och juste, en fråga - ni som har macbook pro, kan ni ändra färg och textstil när ni laddar upp bilder på bdb?
Det kan inte jag, jag måste klicka på ladda upp flera, för att det ska funka... :s
Och jag kan inte göra hoppanermellanslag mellan styckena här på bloggen heller :''s
Konstigt :(:(
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0