Mediekommunikation

(Sandra här)
Just nu har vi mediekommunikation, fast rast just nu då ;D
John har berättat massa om offentlighetsprincipen, sekretess, blablabla.
Lite intressant, fast krångligt och jag fattar ingenting.
Någonting kommer tydligen snoka i våra datorer minst en gång under tiden vi går på Munkebäck xD :s
Så om vi typ söker på konstiga saker, typ saker man gör bomber av och tsunamibanden, så kommer dom övervaka våra datorer aktivt :|
Rätt konstigt, hehh.
-
Och så kan dom typ lyssna på vad vi säger till folk genom datorn, asså pratar IRL.
Knäääpptt.
Nu blir man ju ännu mera paranoid, haha.
Kommer ju knappt våga göra nånting på datorn nu ;D
Höhöhö.
Menmen.
-
Idag ska jag ha prov på arbetsmiljö också.
Och jag fick nyss veta att Kent spelar i Göteborg i mars nästa år <3<3
Jag SKA gå. Yay!
Äntligen får jag se Kent live.
-
Nu ska jag fundera vidare på varför det är sekretess på tsunamibanden, hihi.
Hej svejs.
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kent är GRYMMA live :D:D:D:D:D



Jag måste också dit xDDDD

2009-10-05 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0