Lindholmen not pain

Fråga mej inte om rubriken.
Punkt.
(Sandra här för övrigt)
-
Kom nyss hem från repningen, gick åt helvete, men skitsamma.
Vi ska tydligen dumpa de gamla låtarna och alla bajsar på den låten som jag har skrivit.
(rättare sagt DOM låtarna).
-
Lite onödig fakta om Sara, våran sångare:
- Hon hade vita trosor på sig idag
- Hon gillar att suga av sin tändare
- Hon är bröstoman
- Hon pratar om sex - väldigt ofta :)
:D:D men du är kul, Sara 8''')
Idag var Anton med för första gången btw.
:D
-
Det var nånting jag tänkte skriva om, men jag kommer fan inte ihåg.
:(
Jo.. JUSTE!
Jag vet inte vad jag ska bli när jag blir stor.
Jag är inte jättebra på någonting, bara på att skriva meningslösa texter,
(låttexter, men det ska jag tydligen inte göra längre?)
Jag fotar inte så bra, jag.. är inte superbra på nåt.
Shit också.
Hihi.
D: :D
Så jag vet inte vad jag ska göra.
-
Jag vill ha lov och jag vill sova i typ en månad :*
Jag vill spola tillbaka tiden, till 2007-2008 någon gång.
-
THE ARK HAR BÖRJAT SPELA IN SIN FEMTE SKIVA :''''''''D
ÄNTLIGEN, TACK!
Läs deras studioblogg!
(om ni går in på www.thearkworld.com så finns det en länk till deras studioblogg där)
-
Tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

vi skulle ju INTE dumpa dom? xD

2009-10-12 @ 21:11:58
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0