Kickin' Bleedin' Screamin'

Jejje här 8)


Snälla...bara ge min fredagskväll NU! Jag orkar inte gå till skolan, jag vill vara ledig ><
Och imorgon ska vi ha en redovisning om tre saker:
- En affär
- Reklam (affisch)
- Artikel

Och nästa vecka ska min grupp ha en redovisning om 'Strålning+verktyg&maskiner' Varför kunde vi inte få typ...buller? Mycket..roligare? hahhaha.

Idag var jag och Sassa och fixade o så på rockverkstan. De va kul 8)

Ikväll kommer en ny serie på kanal tre, Southland. Ben McKenzie är med <3 ;D



Idag skulle det vart 30 dagar kvar... </3

Jag vill ha höstlov.

Men detta inlägget blev skit tråkigt och konstigt! :'o Måste avsluta med smilsar!


:D  :''D  8D  ;D  8)  ;''D  (a)  xD  (aa)  _D  (=  ;)  =D

Kommentarer
Postat av: B3KKi

det är ju babylon bombs, huhuihi :D

2009-10-08 @ 17:31:05
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0