Jag byggde upp dig bit för bit igen

Hej :D Sandra här.
Rubriken är från Kent's låt Töntarna, fanns ingen bra rad att ha som rubrik så den här får duga.
Kände bara att jag var tvungen, hahha ;)<3
-
Iallafall så sitter jag med Alexandra i korridoren nu :D
Vi ska snart ha matte, baaaaaaajjjjsss.
Efter skolan ska jag och Jennifer till Lindholmen, mamma kör, yay!
Vi ska fixa nycklar till nya replokalen (typ tjugonde gången jag säger det?).
-
Det var god mat i bamba idag btw.
Det kändes knasigt, att bara sitta där och äta och äta istället för att vara hungrig resten av dagen,
började liksom vänja mig nu (när jag inte har råd/vill gå till McD varje dag eller köpa godis).
Menmen.
Knäppt.
-
Imorrn är det ingen ljudlektion, så jag börjar typ... ett? :D:D yay!
Bara matte imorrn då, ööhhh.
Segt med matte.
-
GLÖM INTE ATT KOMMENTERA FFS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0