it's for you, dude!

(Rebecka här)
Ja, alltså. Jag kände mig tvungen att ta bort det gamla inlägget för det var skittråkigt.
Så.. ja.
I skolan idag så hände det väl pretty much ingenting.
Jag kollade på Home Sweet Home-videon i datorsalen och jag typ dör av skratt när Mick bara, med värsta läskiga rösten, säger "I'm on my way".
Och den där snubben som kommer fram till Vince och säger "It's for you, dude!", haha.
Nikki är bara hög, vinglar nästan av stolen och Tommy är mest söt.

Jag lyssnade lite på Kent också förut, jag kände att jag behövde det.
Fick ju nyheten om ny skiva i november och turné och allt sånt.
Dom skulle ju ha två spelningar i Göteborg.
Fast vi får se om jag går.
Det finns annat jag hellre vill gå på liksom.

Hihi, det är ingen som kommenterar mina inlägg.
Alla som läser kan väl säga hej iallafall? :((

Jag funder på om jag ska plugga spanska, för jag har spanskaprov på torsdag.
VI FICK TRE OCH EN HALV SIDOR MED GLOSOR ATT LÄSA PÅ!
Plus en massa annan goja som jag inte har lust att hålla på att läsa :)
Så nja, jag tror jag ska nörda The Sims eller nåt annat omoget.
(bilddagboken<3333333)

/B3KKi

"I think your nickname suits your reputation
They call you miss, I call you hoe"

Kommentarer
Postat av: Sandra

hejhej :) hahah.

2009-10-05 @ 17:21:05
URL: http://glitterzebra.blogg.se/
Postat av: Jennifer (Jejje)

Hej! :)

2009-10-05 @ 17:48:53
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0