INSTÄLLT

(Sandra)
MARILYN MANSON HAR STÄLLT IN SVERIGEKONSERTERNA.
JAG DÖR ELLER NÅT.
HEEEEEEELLLLVEEEEEEEEEETTTEEEEEE.
-
Jag vet inte vad jag ska göra, så jävla.... GGGGGNNNNGGGGGGGGGG.
Jag vet inte.
Helvete.
På riktigt.
Bajskorv.
(Man kan inte riktigt ta det seriöst när man skriver bajskorv, men jag lovar - jag ÄR seriös, vi snackar gigantiska helvetesbajskorvar nu.)
-
Snart ska jag hem till Jejje, vi ska till replokalen och lämna nycklarna, för vi ska ju byta replokal nu.
Sen ska jag sova hos Jejje, jag tror det blir askul <3
-
Det var unefär det jag hade att säga.
Jag återkommer med glada smileys en annan dag.
-
EDIT:

-
Kent ska släppa skiva och a turné, det är ju också bra.

Kommentarer
Postat av: B3KKi

gigantiska helvetesbajskorvarna?! :'o

men fan...

2009-10-05 @ 17:51:10
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0