(hjärta)

(Det här ska egentligen stå på bdb, men texten failar sönder där, så jag skriver det här istället)

<3 på bilden.

. jag älskar er, förlåt för allt .

 

kom hem för nån timme sen och nu lyssnar jag på musik och ska snart äta :)

dagarna hos Beeeekkiii var kulkulkul :'D

vi var på stan, lyssnade på (för det mesta rätt tråkig) musik, nördade myspace och sånt, bloggade, fotade, skrattade och massa sånt :'D<3

 

dag1: gick upp kvart över fyra, åkte till scandinavium, köade, var nervösa, köpte THbiljetter, åt på McD, åkte till Bekki :'D var asflumm på tåget, pratade i telefon med headsetet och lutade huvudena mot varandra, haha. kom fram, Bekkis mamma hämtade oss och vi åkte hem till dom :''D vi satt och pratade, hade kul, fotade massor och gjorde en myspaceanvändare ;D

jag och Jejje var BAAJSTRÖTTA, så vi la oss typ tio ;''o

(luftmadrasserna var ASSKÖNA)

-

dag2: gick upp, gjorde os i ordning osv, åkte till stan 8''D vi köpte powerking (jag var den enda som tyckte det var gott, haha), köpte klistermärken, McDmat, skivor, deo(haha), godis mm. sen frös vi, så vi åkte hem ;D

när vi kom hem så typ kladdade vi ihop en gojja med svart ögonskugga och kräm, och så målade jag jättevackra svarta sträck på deras kinder och sen gick vi ut och hade BÄSTA NIKKIPHOTOSHOOTINGEN EVER<3

det blev asbra bilder! :D:D

sen så typ gick vi in, åt godis, fotade, filmade, åt asgod middag och sånt :'D

sen redigerade vi bilder och massa sånt.

-

dag3: vi gick upp, Bekki hade typ vart uppe i hundra år redan xD vi gick upp, gjorde oss i ordning och allt sånt. sen gick vi ut och fotade :D:D

det blev rätt bra bilder då med. (Tommy och Nikki-photoshoot).

sen så åt vi, satt vid datorn, hade kolasnöretävling och sen så åkte vi till stationen :)

och så fick jag ett sms från Peace and love, där det stod att THE ARK ska spela där i sommar :''''''D<3<3<3<3

jag stod i vardagsrummetnär jag fick det och jag typ:HALLÅHALLÅHALLÅÅÅÅÅÅÅ!!*springaspringa in i Bekkis rum*

THE ARK SKA SPELA PÅ PEACE AND LOOVEEEE!!!!!!

*ENORMT JÄVLA FEDT GLÄDJETJUT*

:D:D:D

iiihh! <3


Kommentarer
Postat av: b3kki

<3

Postat av: Jejje

AAAARK :D:D



2009-10-28 @ 21:47:37
Postat av: Jejje

och bäästa och roliogaste bilderna ;'D

2009-10-28 @ 21:48:10
Postat av: Milla

Sv; Tack du! :D

2009-10-29 @ 22:38:26
URL: http://millaismyname.blogg.
Postat av: emelie

Svar: Haha nej, den var sämst :p ^^

2009-10-31 @ 02:54:59
URL: http://silencelikeawhisper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0