Frisk och svettig

Hejsan :D:D

Sandra här. Jag är aaaströöööött så vi får väl se hur bra det här inlägget blir.
Idag har jag vart i stan med Jejje och Naomi :D:D
Jag köpte bara pommes, dricka och en dippsås .__.
Jag hade verkligen sett fram emot att åka till stan och shoppa upp mina 600 kronor, men näää, så blev det inte.
-
Efteråt var jag och Naomi och gymmade på Friskis och svettis, HAHAHHA.
JAG tränade FRIVILLIGT.
(nu kommer det sjukaste) DET VAR KUL. x'''D
Hahaha, ska jag bli träningsfreak nu då?
Höhö.
-
Jag har alltid hatat att träna innan, på gympan och så (därav mitt nästan IG, haha).
Men det var faktiskt helt okej och kul idag :''D
Det roligaste var att gå på "springa"maskinen och gåbandsmaskinen x''D
(alla förstår vilka jag menar).
Sen så provade vi några muskelsaker, typ lyfta saker med benen och armarna, inte lika kul.
Och om ni vill veta hur vältränade armar jag har så är det bara att fråga Naomi (y)
Klarade typ fem kilo, YAAAYY.
Hahahah 8)
-
Jag känner mig... vet inte.
Hahaha.
Djup, eller nåt.
Invecklad..
Eller nåt sånt.
-
Let's play hide and seek, let's feel emotions flee.


//Sandra
(edit: ja, ni får leva med sträck emellan styckena, min dator bara VÄGRAR att funka när jag ska hoppa ner en rad. det går när jag skriver och så, men sen när jag postar inlägget är alla nerhopp borta, puts väck. askonstigt.)

Kommentarer
Postat av: B3KKi

Hahaha, jag ser hur du tränar framför mig (aa) xD

2009-10-03 @ 19:32:37
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0