- falling rain

HEEEEYYYY bloggen!
Just nu sitter jag här och funderar på att nörda Sims.
Det är mitt nya liv. Min stad heter Heaven 2.9, och jag gjorde en wannabe-Nikki som blev kär och förlovade sig.
Jag älskar Sims-kärlek, det är så jävla enkelt.

Jag är typ happyhappy för Backyard Babies kanske kommer till Nässjö i slutet av januari (inte alls i februari då va) och då typ tycker jag att jag ska komma.

HEJ, jag älskar mina blogginlägg.

ÅHJUSTDET! Jag har aldrig skrivit "min outfit", så.. HÄR KOMMER DEN!!
x Gråa jeansleggings
x Vit Mötley-tröja
x Skinnjacka
x Svarta boots
x Nitbälte
x Orange/Lila sjal

Nu ska jag ägna mig åt mitt nya liv och sen ska jag TV-nörda.
(...jag hatar att se på tv)

HEJDÅ.
/B3Kkkkiiiiii



Ollie och Peter's frisyrer får mig väldigt mycket att vilja bli blond.
Och jag skulle vilja kunna utföra såna legs-up som Ollie gör, HAHAH xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0