would you follow me to hell and back?

(Rebecka här)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen.
Jag bara tyckte att jag skulle skriva nåt, typ.

Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra med håret.
Ena sekunden vill jag ha det blont, andra svart och i den tredje sekunden vill jag fortsätta med rött.
Jag behöver seriös hjälp.
(Jag var jättenära att färga brunt förut (SÅ DESPERAT ÄR JAG), men jag vill inte ha det brunt ju...)

När jag var i stan igår så beställde jag dit en massa Backyard Babies-skivor.
Han beställde dit Independent Days, People Like People Like People Like Us och Diesel & Power, och det gör mig happyface.
Så sen nästa torsdag, eller när fan det nu var, så kommer jag springa dit& köpa dom.
Sen kan jag ha Backyard Babies-maraton med min nalle.
(Det har jag iochförsig redan, jag är helt nerkärad i Live Live In Paris.
Och det enda jag typ gör är att fnissa åt Dregens fniss och storle när dom spelar Powderhead)
Oj oj oj. Jag börjar redan tjata om Backyard i mitt tredje inlägg, höhö.

Sen idag ska jag.. läsa lite mer i Hanteringen Av Odöda av Johan Ajvide Lindqvist.
Jag älskar hans böcker.
Och den här är jättebra, fast inte riktigt lika bra som dom andra jag läst, fast jag har heller inte läst jättelångt i den.
När min lärare såg att jag läste den på MT'n sa han att jag var en riktig förebild, hahah xD
Det var så att jag och Markus satt och kastade pappersflygplan till varandra HELA lektionen, för ja, det var kul.
Och Gösta kom och sa åt oss att vi skulle sluta, men vi gjorde inte det, för ja, det var inte kul.
Sen den sista minuten så började jag läsa och då sa Gösta att vi slutade, men jag skulle bara läsa ut kapitlet, så jag reste mig inte direkt.
Och då sa han:
"Ni borde kolla på Rebecka, hon är en riktig förebild! Och hon läser vuxenböcker!"
Man borde få betyg i mentorstid.

Det här inlägget blev MYCKET längre än jag tänkt, så jag ska sluta skriva snart.
Men jag tycker att alla borde lyssna på låten Simple Man med Hardcore Superstar.
Jag älskar Jocke's röst i den låten.

/B3KKi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0