Datakunskap igen, höhö

Hejsan :D
Sandra här.
Känns som att jag alltid bloggar på datakunskapen haha.
-
Men iallafall, PÅ MÅNDAG ÅKER VI TILL REBECKA <3
Det kommer bli bäst :*
Men jag vill inte lyssna på massa Mötley, Crashdïet och Vains och Jenna D:
xD hahaha *gnällgnäll*
(aa) vi måste ha arkparty!
Ni får inte mobbas för att jag inte är så sleazig som ni är.
Jag är kool på mitt sätt, eller huuuurr? (aa)
-
Menmen, ville bara säga hej.
Och juste - LYSSNA PÅ PLACEBO <3
Min caps lock knapp funkar inte ibland D''''':

Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

min caps lock är feedt seg i örat ><



aarrkk :*



vains OF jenna, heheh :D

2009-10-23 @ 14:23:16
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0