Bit för bit igen

Hej.
(Sandra här)
Idag var en.. okej dag, inget mer än okej.
Är grymt besviken på en person, tänker inte skriva vem här.
Jag litade på dig. Hur kan någon vara så dubbel?
Vi är så lika, men ändå inte.
Man pratar inte om det, man kan vara glad ändå.
Du vet inte ett skit.
Du kommer aldrig få veta.
-
Hade datakunskap och MPR (gjorde ingenting på ca 3 timmar, nördade spel på spela.se istället <3).
Maten smakade skit, som vanligt. Min mun gör ont, som vanligt.
Nu ska jag plugga, inte som vanligt.
Måste göra en bajsintervju i Audacity.
-
Just nu lyssnar jag på Töntarna, den är så JÄVLA BRAAAA.
Fy fan vad härligt det ska bli att gå på dom.
JAG LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!
Elin, vi ska se Kent :'''D<3
-
Jag vill **** *****. Tänker inte berätta än, måste fundera lite till.
Hejs svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0