Allt som du gör blir till pärlor på min panna

Hejsan :D:D
Sandra här.
-
Gårdagen var jättekul :'') dagen idag var också bra, pappa och jag såg "Flickan som lekte med elden" på bio! :D
Den var bra, men lite krånglig bara.
-
Tänkte skriva om tre kul saker 8''')
1. Idag på bion var det mörkt och jag såg inte färgen på godisnappen,
så jag trodde det var en colanapp, men sen märkte jag att det var en lakritsnapp
och jag fick typ panik för att lakrits är typ SÅÅ FEDT äckligt x''D
Så jag visste inte vad jag skulle göra, så jag spottade ut den på golvet (aa)
Ingen märkte något 8'''D yay. Hahaha!
-
2. Igår när pappa var på toa så ringde hans mobil,
och han ropade att jag skulle "slänga in den på toan",
och jag typ tänkte inte, så jag öppnade toadörren
(jag stod på andra sidan dörren typ så jag såg inget ifall ni undrar, HAHA)
och jag typ tog sats och slängde in den x''''''D
och så hörde jag pappa typ "HAHAHAHHA" och då fattade jag vad jag hade gjort 8)
Tack och lov är hans mobil stöttålig och han hann fånga den.
-
3. När jag och Alexandra var i stan i torsdags, så gick det förbi några tjejer som delade ut lappar,
de typ tittade konstigt på oss och räckte fram en lapp,
så jag tog den och så hörde jag hur de började gapskratta när de hade gått förbi oss typ xD...
Och sen kollade jag på lappen, så var det reklam för en BH-butik typ (yy)
Jag dog. HAHAHAHA.
-
Hihihih. Det var knasigt och roligt :D
Imorrn ska jag och Elin köpa biljetter till Kent den 19 mars :'''''D
YAAAYYAAAAYYAYAYAYAYAYAYYYYYAAAAYYYYYHH!
Jag ska äntligen få se Kent :')
(fast det är typ ett halvår kvar.)
Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

roliga saker :D

2009-10-11 @ 22:44:30
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0