- there's a million ways to get a heart attack because of you

TJAAAAAAA
Jag funderar på att fixa en ny, egen blogg.
Det känns liksom som att det här är Sandra och Jennifers blogg och att det bara är deras vänner som läser och kommenterar och att det är onödigt med mina inlägg.
Ingen verkar ju läsa ändå :)))

Iallafall. Idag var jag glad och det var bra.
Skolan ägde och jag ägde och jag vill att alla köper kakor av mig imorgon.

Jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag vill ha mer och nya kläder.
Det blir väl något sjuuuukt ledsamt som mörkgråa byxor, sjal, någon band-tshirt och ljusgrå munktröja.
Det är typ det enda jag äger.
Jag funderar på att färga håret rödlila, men jag vill färga svart.
Fast jag får inte göra det igen så ÄSCH. Palla.

Jag ska kolla på LA Ink om en liten stund och så länge ska jag bara sitta här och nörda bdb eller nåt.
/B3kki

"Okej, hej. Du är så jävla söt.
Shit. Jag älskar din röst, älskar ditt leende, älskar allt du gör.
Varenda liten detalj, allt nytt jag upptäcker.
Jag vet inte vad jag ska säga, hur jag skulle säga, om jag skulle säga,
men du är så söt och jag kan inte sluta tänka på dig.
Jag känner dig egentligen inte och du känner inte mig.
Men fan vad jag tycker om dig ändå.
"He doesn't know me, but his word is my command"
Jag tycker att du är så fin. Så jävla fin.
Och allt med dig är fint."


Kommentarer
Postat av: Sandra

men du ska inte skaffa en ny :'/ :p det är VÅRAN blogg :'D och det är två av jejjes kompisar som kommenterar (y)

2009-10-23 @ 08:29:32
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0