- minus me, minus you

HEJ HEJ!
Hehehhe, ingen kommenterar mina inlägg men det gör inget, för jag vet att ni älskar mig ändå.
Idag ska jag på fest, men jag känner mig jätteförkyld och jätteallergisk mot allt och det känns inte så bra :c
Så vi får se om jag ska gå.
Bara för att ni vill veta, jag vet det.

Så nu ska jag datanörda och läsa Tommyland och Slash.
Jag älskar Tommy Lee's bok och jag älskar att den är på engelska.

Jag längtar som fan till januari, jag vill på Backyard igen.
Hoppas jag får åka och att Sandra också kan komma.
Vore helt jävla perfekt.
(Om någon vet var man kan hitta biljetter, så please please please tell me)

Mina inlägg är alltid skittråkiga ju.
Borde fixa en egen blogg, den kan ju kallas "drygaste.blogg.se" eller nåt :)

PUSS&KRAM, ihihi.
/B3kki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0