- into sweet debauchery

HEEEEEEJ BLOGGEN!
Sjukt onödigt att jag bloggar egentligen, men jaja.
Idag har jag tagit svinissprutan eftersom jag ansågs vara i riskgruppen.
Det gjorde inte ont, pappa pratade om några älgar och sånt.
Hahaha.

Btw, jag somnade tre gånger i bussen idag.
Mitt under Into Debauchery (Med Hardcore Superstar för den som inte visste det).
Lyckat.

Nästa vecka kommer Sandra och Jennifer hit och då blir det kul! :'D
Vi kommer typ fota massa som vi kan lägga upp här och sånt.
Aws0me.

Alltså, vafan ska jag skriva här egentligen?
Jag heter Rebecka och jag älskar Backyard Babies... (NÄÄÄHÄ?)
Hejdo.

(Det funkar inte att ladda upp bilden. Så.. äsch.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

lyckat (y) och JAAA :D:D VI MÅSTE BOKA TÅG SNART!

2009-10-20 @ 19:14:27
URL: http://glitterzebra.blogg.se/
Postat av: frida

Hej Rebecka som älskar Backyard Babies ! :DD (hahaha)

2009-10-22 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0