Zoe is a weirdo

Hej!
Sandra här.
Jag ska snart boka biljetter till Backyard Babies i Nässjö den 29/1-10, med BEEEKKIIIII :'D<3
Men Jejje kunde inte följa med ._.
-
Tänkte göra nån sorts lista, så att det blir roligare att läsa det här 8''D
-
Dagens...
Låt: Amazing horse (hahaha)
Kläder: Svarta trasiga byxor, rosa leopardleggings, ljusblå t-shirt med haj, petrolgrön zebramunkis.
Bästa: Att vara med Daniella och Leny <3 och att vi får gå på Backyard!
Sämsta: Typ skolan :p eller nä, vädret.
-
Och juste, vad tycker ni om Kents nya skiva Röd? :)
Jag lyssnar på den just nu.
Den är rätt bra än sålänge.
-
Idag skulle egentligen jag och Jejje vara i Malmö och se på Marilyn Manson.
Buuuhhhuu. Jag vill, jag saknar honom.
Det skulle ju bli så JÄVLA BÄST.
:''/
€"#%)&)=&%€&#/&#/(7598]|§][∞§£$©$©$@|§      :@ bajs.
-
KOMMENTERA NU DÅ! :D

Kommentarer
Postat av: Aino

Röd är helt underbart bäst <3

2009-11-06 @ 22:46:52
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
Postat av: bekki

BACKYARD (hjärta hjärta hjärta)

och nej, den är inte alls lika bra som dom äldre låtarna, förlåt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0