What's in your head?

Hej :D
Sandra här.
Jag är helt slut, höhö.
Konserten var så jävla vild igår alltså, och värsta fedta festen efteråt.
Haha, nejmen.. (aa) nej.
Spelningen igår gick bra, spelade Zombie av The Cranberries ;D
Vi spelade lite fel och sånt, men skitsamma.
-
Efteråt hade vi filmkväll hemma hos mej 8)
Det var jag, Leny, Jesper, Anton, Sara och Daniel 8)
Det var askul ;D vi såg på Brüno, The Grudge 1 och 2 :D
Anton typ dog av skräck :p (aa)
Sara dog när hon gick på toa, för när hon skulle tillbaka till vardagsrummet,
så hade Jesper släckt i hallen och Sara typ "Åhh, vad kul att ni har slä..."
*Jesper hoppar fram och skrämmer henne*
"ÄÄÄÄCCCKTAAAAAHHHHHHHHHHH" typ 8'''D
Och sen jagade Sara Jesper igenom lägenheten och alla dog av skratt ;D
-
Leny och Jesper stack vid typ halv tolv - tolv, och då kom pappa hem :)
Sen såg vi på The Grudge 2, jag somnade hela tiden så jag hängde inte med alls tillslut.
Jag kommer bara ihåg en konstig gungade känsla i huvudet varje gång jag vaknade.
Vid två (efter att alla sovit lite, hahha) stack Anton hem.
Sara och Daniel "crashade" på soffan och åkte nyss hem ;)
-
Det var en väldigt lyckad och askul kväll :''D
KOLLA PÅ VIDEON, IHIHIHIHI. <3


Kommentarer
Postat av: Naomi

Uschusch , måste verkligen börja kommentera och läsa er blogg mycket mer! Du är så grym på att skriva Sassa :O



Men fan att jag missa spelningen ville VERKLIGEN se er !!! Men det MÅSTE bli nästa gång oavsett vad så kommer jag vara där !

2009-11-15 @ 21:16:48
URL: http://naomiandnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0