the svininfluensa

Då han man sjukanmälts sig en hel dag från skolan första gången på gymnasiet. Hahah.
Jag vaccinerade mig mot svininfluensan igår, och nu gör min arm(hahah, skrev orm först ;s) och nacke ont. >< Så stannade hemma från skolan. Det gör ont så fort jag ska messa någon. >< Och sprutan, jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag aldrig hade klarat av att ta en spruta på mig själv själv! (ehh..) Den gjorde as ont (inte lika ont som att pierca sig, men det är en helt annan sak. Säger vi. 8) ) Men äh.. jag orkar inte babbla på om sprutor mer nu.
har ni vaccinerat er? Fick ni ont med? 8)

Nu strax ska jag äta en pan pizza och kolla på Twilight ELLER läsa. Läser The heroin diaries nu på engelska. Sedan ska jag läsa någon av Twilight böckerna. Vet bara inte vilken, hahaha ;D

Ha det så kul i skolan (om ni nu är där, ni kanske ha studiedag som Millis har.. Hätligt, haha :D )


kan lika väl bjuda på en bild också när jag endå skriver :'D



Ha de bra (yy)
/Jejje

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv till Jejje; Bra, då är jag inte ensam med det då (a) :D



Btw, studiedag is the shit (y):D

... om jag hade haft något att glöra förstås :O

2009-11-25 @ 13:37:29
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: bekki

SKITSÖT BILD! :'D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0