The secret....julklappslista!

Jadu, rubriken. Hähäh :D
Jag och Millis har bestämt oss för att skicka en julklapp/julklappar till varandra till jul :'D
Så vi fyllde i en julklappslista med frågor som skulle ge oss mer tips på vad den andra personen gillade och behövde osv. Hihihih :''D


Just nu lyssnar jag på "Bråkig Skara's" första skiva (hahaha, Vince <3) och har medieproduktion, fattar ingenting! Vi ska ha en redovisning sedan 12.15, inför alla MP1, aaaaaahhhhh :((( Jejje inte gilla! *nervös*

Elin är och tar sprutan mot baconfebern, uhuhuu, jag vill med ta den (aa)


Heeeeeeeeejdå.

/Jejje

PS. NOOOOO!! UHHHUUU!! Sassa kanske inte kommer idag, och jag VILL INTE redovisa utan Sassa och kanske utan Elin!!!! :''''''ooooo :((:(((((;(L AAAAPAA :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0