Spelning med bandet!

Hähähä, just nu sitter jag på svenska lektionen och gör inte speciellt mycket. (a)
Det snöar ute! :'D <3


Idag kl. 18.00 ska bandet ha en spelnign i Majorna ;D (Vi heter Pleasure not Pain för er som inte visste, haha.)
Det ska bli kuligt! 8'D
Jag ska få gå tidigare från lektionen, jag ska gå kl. 15.00. Och så ska jag hem, kommer väl hem typ senast 15.30 hoppas jag! :'o Så ska jag sminka mig, äta(eller så ska Leny ge mig mat :D) och ta basen o gå till hållplatsen med Sassa, Leny & Anton vid fyra och åka spårvagn till Majorna (aa)

Aja, nu ska jag återgå till.ehh..facebook 8D


/ Jejje

Från en Manson låt:

We hate love
We love hate"

Ehhe...jag vill se han live D:

Kommentarer
Postat av: Jessika

sv: ja :'D

2009-11-18 @ 17:43:05
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0