saatuuurdaayy

Fin rubrik, jag vet.
Sandra här btw :)
Idag var jag och pappa i Alingsås hos massa människor och firade min kusins födelsedag.
Det var rätt segt, men det var bara pågrund av mig.
För jag kan inte prata med folk.

Efteråt åkte vi och köpte thaimat <3
Sen såg vi på film och åt godis.
Sen spelade jag sims 3, och nu bloggar jag :p

En rätt bra lördag ändå.

Jag sitter vid min stationära dator nu, hjälp vad knasigt det är att skriva på sånt här tangentbort :o
Och att inte ha mac, det är verkligen stor skillnad.
Mac är FEDT mycket bättre.
Vad använder ni? Vad tycker ni om bäst? Mac eller Windows?

Jag tänker hela tiden på att jag ska skriva nåt mer intressant och sånt,
men jag kommer aldrig på nånting att skriva om.
Sist failade det ganska stort när jag försökte.
Tips?

Men jag kör en dagens iallafall.
Låt: Typ ingen :s
Kläder: Gråa jeans, svarta hängslen, ljusblå haj-t-shirt, petrolgrön zebramunkis.
Bästa: Thaimat ;D
Sämsta: Att jag inte vågar prata med folk.

Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

MAAAC :D

2009-11-08 @ 12:27:47
URL: http://glitterzebra.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Tack så mycket! :D

Och som svar på din fråga så ÄLSKAR jag min Windows Vista (L)

2009-11-08 @ 18:14:46
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0