I’m a satellite heart, lost in the dark

Hej!
Sandra här.
Dagen idag var bra. Hade bara datakunskap ;D
Jag och Alexandra var och fotade också 8)
Bussar och spårvagnar, nördigt, javisst.
Till ett projekt i skolan, höhö.
-
Fick gå hem tidigare från datakunskapen, för jag är awesome och blev klar!
Bara tre veckor kvar och sen är det jullov <3
Ska till Karlskrona 25-29 december, ska bli kul!
-
Jag har skaffat en 365-foton blogg också, en ny för 2010.
www.watashifoton.blogg.se ;D
Lite fattig adress, men skitsamma.
Kommer börja ladda upp bilder där i januari, längtar :*
-
Imorrn har jag inget planerat.
Tänkte följa med Leny till stallet, men jag ångrade mig och sa nej.
Sen fem minuter senare ångrade jag mig och tänkte säga ja,
men då hade den lilla bajskorven stängt av mobilen ;__;
Får väl se ifall jag orkar gå upp nördtidigt och prata med henne då.
Vi får se ;)
-
Hur var eran dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0