Give it a lick, hmm, it tastes just like raisins

Hej :D

(Sandra här).

-

Jag har två saker att säga först och främst x)

Lyssna på den här 8'''D (ner)

http://www.youtube.com/watch?v=FrDQScbXF_w&feature=player_embedded

-

Och... Titta här på min vackra bild, snacka om Illustratorskillz <3


-

-

Dagen idag var bra. Precis som hela den här veckan har varit.

Det är kul i skolan.

Imorrn har jag ljudlektion, och det är roligt.

-

Jag tänkte försöka mig på att skriva en seriös text nu, för att få er fundera och kommentera liksom. Och jag har valt ämnet... *trumvirvel*

SVININFLUENSAN!

För det är ju alla inlästa på nu och så.

Nej, men jag bara skojjade.

KLÄDER.

-

Japp, that's it.

Här kommer det.

-

Jag förstår inte varför man vill vara fjortis. Varför vill man ha oranget ansikte? Varför? Finns det någon mening med det? Är det för att det är snyggt eller för att man vill irritera så många som möjligt? Eller grupptryck kanske?

Det är ju inte snyggt, det måste ni hålla med om. Man ser ju ut som en... som en blandning mellan morot och en bajskorv. Ungefär så. (Och ja, den här texten är seriös serru. Därför gör jag inga smileys.)

Och så förstår jag inte grejjen med hudfärgade läppar. Varför vill man ha det så? Det är ju faktiskt snyggare med läppar än utan läppar. Det tror jag alla tycker innerst inne.

Men ni som har hudfärgade läppar, om ni inte vill ha läppar, så tycker jag att ni ska skära av de. För det hade nog sett snyggare ut, faktiskt.

Och så förstår jag inte meningen med att ha likadana kläder som alla andra. Varför följa modet liksom? (Inget ont mot de som gör det, jag bara undrar. Det är ju mycket roligare att bli igenkänd, än att vara "en i mängden", utfyllning liksom. En av de som bara finns för att det måste finnas människor. Typ så.

Vad tycker ni? KOMMENTERA, gör det, snälla!


Kommentarer
Postat av: emelie

För det första så ser ju "alternativa" ännu mer likadana ut än vad fjortisar gör. Finns ju liksom inte så mycket att välja på om man måste vara dödsanti allting och bara kan köpa grejer på shock osv.



Men nä, det är inte snyggt att vara superfjortis. Precis lika fult som det är att vara superemo. Om alla bara insåg att alla egentligen är lika fail, men bara i två olika stilar, så skulle man slippa allt tjat från emos om hur äckliga fjortisar är, och precis tvärt om.



Det finns alternativa som sminkar sig hundra gånger fulare än alla fjortisar med fondation (stavning? skitsamma) på läpparna, tillsammans.



Nu får du hata mig om du vill :p

2009-11-04 @ 20:30:24
URL: http://silencelikeawhisper.blogg.se/
Postat av: bekki

hahahahhahahha x)

men låt dom göra så.

om man vill bli accepterad så måste man acceptera (fatta hur många gånger jag skrev fel på det ordet? xD) andra också ;)



men det är klart att det inte alltid är så jävla snyggt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0