Förändring

Hej.
Sandra här.
Känner för att skriva av mig lite, höhö.
Kommentera när du läst, snälla ;D
-
Idag när jag var med Jejje, så märkte jag att jag har förändrats.
Fan också.
Jag vill inte förändras, jag har blivit drygare och mer.. osocial, osäker typ.
Förut var det värsta ordspyan varje gång jag träffade er, men nu.. jag har förändrats.
Och inte på ett bra sätt.
Så nu fan ska jag umgås en massa med er, för att hitta tillbaka.
Så förbered er på det, ok? :'D
Jag börjar likna en person. Som jag inte vill likna.
No offense, ingen tar åt sig. Ok?
Men.. det är inte bra. Jag vill ha lov. </3
-
Imorrn blire hagabion med klassen igen, ska se på nån Videocrazy eller nåt.
Gissa om jag kommer somna, hahaha. Lyckat (yy)
Menmen. Man kan inte alltid vara vaken.
(bara på kvällarna, när man egentligen borde sova).
-
Jag har aldrig tänkt på hur kameleontaktiga människor är,
jag har aldrig tänkt på att man faktiskt förändras och blir som de man umgås med.
Men det är så. Det kan man inte förneka.
-
Jag vill inte förlora er.
:*
(ni som känner er träffade, ta åt er. jag tror ni vet vilka jag menar.)
-
Jag älskar japanska. Jag ska läsa det i tvåan, punkt slut.
Konnichiwa, watashi wa Sandra desu. Ai shiteru Nihon.
Gomenesai, watashi wa dryg desu.
Oyasumi nasai.

Kommentarer
Postat av: malin

jag känner verkligen igen det där att man ändras efter de man är med :o jag använder en massa ord nu som jag aldrig använde för typ ett halvår sen bara för att jag har börjat umgås med nya människor nu när jag börjat gymnasiet och så :o

2009-11-13 @ 19:13:51
URL: http://mnablmijno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0