Disaster

Hej.
Sandra här.
Jag var nyss uppe hos mamma och åt pepparkaksdeg och drack julmust <3
Vi började prata om 2012 (nej, inte filmen) och vi googlade på det.
Såg massa videor och läste massa om jordens undergång.
Det skulle ske nån "polar shift" 2012 som skulle orsaka tsunamis, orkaner och sånt.
Fast det är enligt mayakalendern då. Och enligt vissa forskare tydligen.
Eller något.
Hursomhelst är jag jävligt rädd nu.
Jag tänker inte dö 19 år gammal.
Ta studenten och sen bara... dö.
Nej tack.
Men antagligen är det väl bara en myt.
Mest.
Vi överlever.. nog.
Som jag förstod det kommer jordens "skal" rotera och nord- och sydpolens magnetfält kommer byta plats.
Ungefär så.
21 december 2012.
Vad tror ni?
-
-
Dagen idag var ok, kul och bra :)
Började med ett miljöprojekt som faktiskt var rätt ok.
Kläder: petrolgrön zebramunkis, gråa jeans, turkos thaitröja.
Dagens bästa: sluta tidigare och dricka julmust <3
Sämsta: Hmm.. kallt.
Låt: Meet me on the equinox - deathcab for cutie (bäst :* )
-
Och imorrn börjar vi 12.45, yay!
Och om en månad är det jul!
Redan!
Vad önskar ni er?
Jag vill ha kläder och pengar och ett stativ :)

Kommentarer
Postat av: emelie

23 december*

Men alltså... Jorden skulle ju gå under nyss också. Och typ hundra gånger innan det med. Antagligen så kom väl mayaindianerna på att de inte orkade skriva mer i sin jävla kalender, de skrev ju ändå typ 3000 år framåt i tiden. Antar att de blev less ;) eller skaffade sig ett liv.

2009-11-24 @ 22:27:10
URL: http://silencelikeawhisper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0