det finns poltergeisters och de bits

Hej :D
Sandra här.
Dagen var rätt bra.
I skolan gjorde vi en awesome låt om spöken.
Vi fick höra Bo sjunga, väldigt vackert.
"Bää bää lilla barn har du någon ull? Jag är väldigt full. Full av ull. Gulligull. Inte... öhh? St.. Stull."
Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte till Kawaii och kollade på byxorna som jag drömt om aslänge.
De såg helt åt helvete fula ut i affären. *gråter*
Jag ville ville ville verkligen ha de.
Plus att de såg alldeles för stora ut och bara fanns i en storlek.
Sen var vi på Shock, Phoenix, Carlings, HM mm.
Köpte ingenting.
Efter det åkte mamma iväg och jag väntade på Jejje i stan.
Stod själv och väntade i brunnsparken.
Jag dog, typ.
Några ungdomar kom och ställde sig bredvid mig, de sa...
"Men shit, hur ser hon ut?"
"Kolla hennes byxor, hahaha" (hade mina svarta trasiga jeans med turkosa leopardleggings under)
Och sen tog jag upp mobilen för att ringa Jejje, och då sa de..
"Kom, så snor vi hennes mobil!"
Och jag gick därifrån fort som fan.
SKITLÄSKIGT.
Sen kom Jejje och hon köpte två Twilight-tröjor på Gina Tricot (yy)
Hon i affären dampade på mig.
Sen träffade vi Emilie snabbt :''D
Sa hej, pratade lite om skolan och sånt ;D<3
Nu ska jag och pappa se vidare på filmen "Frontline".
Hejjs!
-
x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0