den där känslan

Hej igen.
Sandra här.
Jag känner mig skyldig och dum och jag skäms.
Ni vet den där vågen som kommer över en när man blivit ledsen eller arg och gjort nånting som man inte skulle gjort annars..
Svårt att förklara, men den känslan av att inget kommer bli samma igen, att det inte kommer lösa sig och att det alltid kommer kännas så.
Så känner jag nu.
Som om hela världen tänker att jag är en svag liten skit och de tänker inte förlåta mig.
Jag vet inte ens vad som hände.
Hursomhelst känns det jävligt dumt nu.
Som på lägret i 9an.
Första gången sen dess som det känns såhär på riktigt.
En liten klump som stoppar allt och man vet inte vart man ska ta vägen.
-
Och dagens drog...
There’s a possibility 
There’s a possibility 
All that I had was all I gon’ get 

..MMMMMMMMMMMMMMMMMM.. 

There’s a possibility 
There’s a possibility 
All I gon' get is gone with your step 
All I gon' get is gone with your step 

So tell me when you hear my heart stop, 
You’re the only who knows 
Tell me when you hear my silence 
There’s a possibility 
I wouldn’t know 

..MMMMMMMMMMMMMMMMMM.. 
..MMMMMMMMMMMMMMMMMM.. 

Know that when you leave 
Know that when you leave 
By blood and by mean 
You walk like a thief 
By blood and by mean 
I fall when you leave 

So tell me when you hear my heart stop, 
You’re the only who knows 
Tell me when you hear my silence 
There’s a possibility 
I wouldn’t know 

Tell me when my sigh is over 
You’re the reason why I’m close 
Tell me when you hear me falling 
There's a possibility 
It wouldn’t show 

..MMMMMMMMMMMMMMMMM.. 
..MMMMMMMMMMMMMMMMM.. 

By blood and by mean 
I fall when you leave 
By blood and by mean 
I follow your lead 

..MMMMMMMMMMMMMMMMM.. 
..MMMMMMMMMMMMMMMMM.. 
..MMMMMMMMMMMMMMMMM.. 
..MMMMMMMMMMMMMMMMM..
-
Possibility - Lykke Li

Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

<3

bästa låten..

2009-11-26 @ 09:56:18
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0