dålig fantasi

Jag älskar Photoshop, hahaha :D Även fast jag inte kan mycket så tycker jag det är kul. (a)

Satt med denna bilden as länge o fixade sminket, håret, huden och så. Ni kanske inte märker alla små saker, men jag ser skillnad. :D Hihihihih.

Jämförelse :)



Btw så sitter jag och lyssnar på Kents skiva på Spotify, hahaha :D Dom har gjort många bra låtar, av dom nya gillar jag Töntarna och Hjärta än så långe. (har nte lyssnat klart, hahah ;D) Kände för att lyssna på dom lite, man slappnar av.. :)


Ha en trevlig kväll! (a)

/Jejje

Kommentarer
Postat av: Jessika

jag gillar båda bilderna :D<33



sv: hahaha, det hade jag velat se xD

2009-11-07 @ 19:50:17
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Postat av: Sandra

du har redigerat bilden AASBRAA :D:D

och du.. lyssnar på kent? ;o :D yay!

2009-11-08 @ 01:42:11
Postat av: bekki

lyssnar DU på kent? xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0