begagnad stjärna

Hej!
Sandra här. Stavade fel på rubriken ungefär 10 gånger.
Såg New moon idag, med Jejje, Dano och Leny :''D den var jättebra och det var askul <3
Efteråt gick Dano och Leny hem till mej :*
Vi såg på en askass film.
-
Nu gör jag inte så mycket, funderar på vad jag ska skriva om typ.
Jag vill skriva om något viktigt och bra och roligt så att vi får fler läsare.
Vill inte bara skriva om min vardag, det är ju tråkigt.
Funderar på att ladda upp några bilder.
(Öppnar upp finder och kollar)
...
(en gammal heeeftig vampyrbild. ignorera att det står glitterspegel, det är mitt bdbnamn)
-
(två ganska failiga blombilder, iaf den första)
-
och vi avslutar med en egobild, för jag är koolast i sweden azzo.

Kommentarer
Postat av: bekki

hähähähä, pang i bygget är ett kortspel och sånt x)

man slår i bordet, PANG typ.

Postat av: Jennifer (Jejje)

:D:D:D

2009-11-22 @ 11:00:26
URL: http://glitterzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0