And we can sing, nanana

Hej!
Sandra här.
Bloggen är typ död, RIP.
Skäms på mig, fast mest på Jejje, haha (a)
Hon har ju inte uppdaterat på tusen år eller nåt.
-
Iallafall så var lovet bra, sjukt mycket humörsvängningar som förstörde massa bara..
Halloween var kul, spökrundan var läskig.
-
Idag ska vi repa, hoppas det går bra.
Iallafall bättre än det brukar ><
Vi ska typ uppträda den 13.
-
Jag har stoora feeeedta humörsvängningar och jag vill inte till skolan.
Happyyy.
(nån sekund senare)inte happyyy.
Normalt? Nä, inte direkt.
-
Menmen :* det är ingen fara, det går väl över.
Pysen gosar med mig nu. Han är mysiiiig. <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Tack du! :D

2009-11-02 @ 12:52:34
URL: http://millaismyname.blogg.
Postat av: bekki

vart ska ni uppträda? ;)

jag vill ju se er, ni borde spela här :D

Postat av: emelie

Blogga oftare! :< jag har ju inget att göra annars (a) x)

2009-11-03 @ 21:26:13
URL: http://silencelikeawhisper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0