flyytttaaa?

Hejsan.
Sandra här.
Upptäckte precis Nogg.se.
Funderar på att tvinga Jejje att flytta och blogga med mig där istället :>
Får se ;D
Har inte så mycket att säga.
Jag ville skriva nåt djupt och sånt där.
Men det försvann, jag är för trött.
Jag prickar fel på tangenterna typ hela tiden D:
-
Idag har jag inte gjort så mycket.
Bara ätit middag, proppat i mig massa godis, duschat, sett på två filmer (The Hangover, Inglorious Bastards), lyssnat på musik och datanördat x)
-
Dagens kläder: gråa jeans, svart Marilyn Manson t-shirt :p
Jag har btw bestämt mig för att börja klä mig roligare igen 8''D
Jag ska anstränga mig mera och sånt, börja använda kjol igen.
;D
-
Hohepejoj sosvovepejojsos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0